Chciałam podziękować wszystkim że w przeciągu dnia weszło tutaj ponad 400 osób. Jest to naprawde ogromne,ale jakże miłe dla mnie zaskoczenie. Wiele to dla mnie znaczy i dziękuje wszystkim,którzy we mnie wierzą i popierają to co chce robić. 



Niestety choroba nie zmierza w pozytywnym kierunku, aczkolwiek znalazłam już cierpliwego fotografa,który będzie próbował pomóc mi w realizacji bloga, bo wbrew pozorom bez fotografa nie mogłabym wiele zdziałać. Jak tylko wyzdrowieje to zasypie Was nowymi pomysłami!

Załączam dzisiaj kilka zdjęć, które niegdyś zostały zrobione na szybko. Są to zdjęcia jak wyglądam na codzień :) 



bluzka - Cubus
Leginsy - Second Hand



Bluzka - Cubus
Szorty - DIY
Kolanówki - Pasmanteria




Bluzka z kołnierzykiem - New Yorker
Bluzka - brata ;)
Szoty (takie jak na poprzednim zdjęciu) - Diy
Kolanówki - Pasmanteria


Bluzka z kołnierzykiem - New yorker
Bluzka 'Fuck' - New Yorker
Buty - Vans


Parka - Second Hand
Spodnie - New yorker
Torba - New Yorker
Komin - H&M
Creepersy - allegro



Dziękuje wszystkim za obejrzenie :)

CONVERSATION

2 komentarze: