×

Brak tytułu



Cześć kochani! Z dzisiejszych zdjęć jestem bardzo zadowolona. Coraz mniej czasu mam,aby siedzieć codziennie na internecie, dodawać wpisy, robić zdjęcia i tak dalej, mimo wszystko będę się bardzo starała nie zaniedbywać bloga i aby dodawać wszystko na bieżąco. 

Dzisiejsza stylizacja jest stylizowana jeszcze na cieplejsze pory,aczkolwiek lekko się zapomniałam i użyłam spódniczki kloszowanej, która jest w tym sezonie bardzo modna. Góra jest dosyć elegancka, aczkolwiek obaliłam stereotypy i dobrałam do Niej jasne sportowe Vansy. Zapraszam do komentowania i oglądania :)




























Bluzka - Sh
Spódniczka - Allegro
Buty - Vans

Jakieś pytania ? :) http://ask.fm/GabrielaKugla

12 komentarzy:

  1. Najpiękniejsza <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja :D Czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ojeeej świetnie :D Sama bym się tak od razu ubrała !

    OdpowiedzUsuń
  4. Podaj link do tej parki moro którą zamawiasz,proszę. :) /D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Like your skirt!

    xx
    Christina Klein
    http://bychristina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Gabriela Kugla Fashion Blog , Blogger