Hej wszystkim <3 wczoraj zdążyłam zrobić kilka zdjęć. Jeśli Wam się podoba to komentujcie, a jeżeli macie jakieś pytania to zapraszam - http://ask.fm/GabrielaKugla
Dodatkowo mam dla Was niespodziankę! Możliwe,że gdzieś tam na dole wspomniałam,że interesuje się również projektowaniem. I ostatnio wpadłam na pomysł,żeby zaprojektować własne koszulki! Jak taka koszulka miałaby wyglądać? Napewno jesteście ciekawi. A więc możecie zaprojektować sobie z własnym napisem np. ' I wanna fuck Rihanna. ' czy ' Fuck This Shit ' Napis może być jaki sobie tylko wymarzycie - moim zadaniem jest spełnić Wasze oczekiwania :) Takie koszulki zrobię oczywiście na zamówienie. Będę również robiła bluzy, bluzki z długim rękawem czy topy we własnym zakresie i wedle wlasnego pomysłu - takich oczywiście będzie najwięcej. Pomysłów mam wiele na wzór oraz krój. Jeżeli jesteście zainteresowani śmiało piszcie! Niedługo więcej szczegółów! 

















Czapka - H&M
Bluza - Drop Dead
Rurki - Denim Co
Buty - CCC








CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz