Winter

Cześć wszystkim. Ostatni tydzień był totalną katastrofą. Z niektórych przedmiotów mam już wystawione oceny, chociaż myślałam,że będę miała więcej czasu na ich poprawę. Pogoda również pozytywnie nie zaskakuje, jest zimno, mokro i nieprzyjemnie. Cały tydzień bolała mnie głowa i chodziłam nabuzowana. Codziennie myślałam kiedy znajdę w końcu czas żeby zrobić zdjęcia z nową stylizacją,ale nie było go praktycznie wogóle. Znalazłam go dopiero dzisiaj rano. Oczywiście jakby wszystkiego było mało w połowie zaczął bardzo padać śnieg i musiałam wracać do domu żeby nie uszkodzić aparatu. Ku mojemu zaskoczeniu zdjęcia są lepsze niż kiedykolwiek (przynajmniej moim zdaniem). Chciałam zmienić w końcu coś w fryzurze więc zlikwidowałam grzywkę. W sumie to nie czuje jakiejś większej różnicy. W obu czuje się wygodnie i pewnie. Teraz tylko mam dylemat, którą zostawić. Czekam już tylko aż spadnie śnieg i będę mogła udać się na porządną sesję zimową, ulepić bałwana i cieszyć się zimą:) Nie mogę już doczekać się świąt i tych kilku dni wolnego. To mnie prześladuje od początku grudnia:) A więc byleby do ferii!












Koszula - Bershka
 Czapka - New Era (SelectShop)
Łańcuch - H&M
Rurki - Pull&Bear
Kurtka (parka) - Vinted
Buty - H&M


CONVERSATION

8 komentarze:

  1. Zostaw tą fryzurę, którą masz teraz :] jest taka ładna :).

    tinitalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze jest, a nawet lepiej niż dobrze tylko brakuje uśmiechu;) Mega kurtka:D

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny klimat zdjęć :>
    prześliczne włoski!
    obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  4. super ta kurtka wygląda!:) ogólnie cały zestaw na 6:)

    OdpowiedzUsuń
  5. aleś Ty śliczna jeju *.*
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń