Dawno mnie tu nie było,ale teraz mogę zdradzić Wam sekret kiedy wszystko jest już przesądzone. A więc ostatnio nie miałam czasu zupełnie.. Ani dla siebie,ani dla bloga. Większość czasu poświęciłam w prace,która mam nadzieje będzie efektowna. W grudniu ubiegłego roku zaprojektowałam kilka sukien ślubnych z czego kilka projektów wysłałam na konkurs ogólnopolski,który otwiera możliwości oraz wyłapuje młode talenty w projektowaniu. Ku mojemu zaskoczeniu przeszłam do kolejnego etapu. Ostatnie miesiące byly naprawde bardzo ciężkie uszycie sukni zajęło mi sporo czasu. Z pomocą na szczęście w ostatniej chwili przyszedł Zakład Sukien Ślubnych Igar. W poniedziałek planujemy wraz z Julią wyjazd do Warszawy,gdyż 25.03.14 odbędzie się pokaz uszytych sukien uczennic z całej Polski. Relacje z pokazu, zdjęcia z Warszawy oraz zdjęcia sukni w wersji surowej i końcowej oczywiście pojawią się na blogu w przyszłym tygodniu. Tymczasem mam dla Was elegancką stylizację, w której wykorzystałam modną w tym sezonie ramoneske, zapraszam! 




Ramoneska - mamy ;)
Getry - H&M
Lity - Allegro
Bluzka - H&M

CONVERSATION

1 komentarze: