Burgundy

W dzisiejszym poście chciałam poruszyć dość (nie)typowy temat. A mianowicie sklepy z używaną odzieżą. Owszem od czasu,gdy zaczęłam zamawiać ubrania na stronach zagranicznych dosyć odstaje od tego tematu. Jednak kilka dni temu chodząc po mieście wstąpiłam do sklepu,któryś niegdyś przeze mnie był oblegany praktycznie cały czas. Jest to sklep z nową i używaną odzieżą. Jest to jeden z tych droższych sh,jednak ja go uwielbiam. 



Zaskoczyło mnie jednak,że ceny skoczyły tak bardzo w górę... Są nawet wyższe niż w niektórych sklepach stacjonarnych. Np. Kapelusz kosztował 79zł,a jak wiecie za tyle można kupić już nowy w sieciówce choćby nawet H&M. Mowa jest oczywiście o Safi. Osoby z Rzeszowa na pewno kojarzą ten sklep. Całe szczęście są ubrania niewycenione, na wagę. Właśnie tam kupiłam narzutkę,która odgrywa dziś główną rolę. Kosztowała mnie 7.40zł i moim zdaniem robi furrorę. Do niej dobrałam klasyczne Superstary, kapelusz i inne dodatki. Zobaczcie sami i oceńcie ten zestaw!



Kolejną rzecz jaką szukałam dłuższy okres czasu jest torebka z motywem ramoneski. Nigdzie nie mogłam jej znaleźć,aż pewnego dnia natknęłam się na nią na vinted. Jednak cena jaką zażyczyła sobie dziewczyna - 150zł odrazu mnie odepchnęła. Szukałam więc dalej,aż wkońcu natknęłam się na nią na Sheinside! I to w kolorze białym. Kosztowała mnie o połowe mniej. Jedyny minus,że nie nadaję się do szkoły,jednak na wyjazdy, portfel i inne drobiazgi-jak najbardziej! Kolejnym dodatkiem jest mój ulubieniec-zegarek od Daniela Wellingtona. Klasyczny i niezastąpiony. Pamiętajcie o kodzie rabatowym - Gabrielakugla 10% rabatu na cały asortyment! Na szyji zagościł drobiazg w postaci poziomego krzyża na łańcuszku. Jest on ze sklepu Ecarla. Niestety na zdjęciach go dobrze nie widać,dlatego być może wrzucę zdjęcie na instagrama! Bądźcie czujni :) Buziaki!


Ph. Dawid Ziemba
Bag - Sheinside / Pants - Choies / Necklace - Ecarla
Outerwear - Second Hand / Nails - Quick Nails Bar
Watch - Daniel Welington / Shoes - Adidas

CONVERSATION

50 komentarze:

  1. ten sweterek/narzutka cudny :) uwielbiam takie stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa kombinacja. Torebka podobna dobrej z Moschin

    ladyfashworld.blogspot.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja ! Zakochałam się w tym prostym, casualowym zegarku - jest super ! :) ♥
    Zapraszam do komentowania http://kadamowska.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ciesze się,że nie tylko ja tak uważam :) dziękuje!

      Usuń
  5. umiesz znajdować perełki w sh :D
    świetny zestaw! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialna narzutka, a cena kapelusza faktycznie droga, w HM były identyczne właśnie i chyba nawet w tej samej cenie. Stylizacja jest cudowna :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna stylizacja! Ale fakt! Kapelusz za 79 zł w sh to naprawdę dużo. No ale całość prezentuje się na prawdę genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne luźne zestawienie;) całość na +

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialna stylizacja!
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękne zdjecia <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale super wyglądasz! Stylizacja bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aaaa bordowy <3 Prześlicznie wyglądasz.
    Zaobserwowałam i zyczę powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga.
    Sama wykonywałaś design bloga? Jesli nie to kto ?
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądasz! :) Ten burgundowy sweter mnie zauroczył! *_*

    OdpowiedzUsuń
  14. Fenomenalny look, jestem zachwycona!
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  15. nic dodać nic ująć...rewelacyjnie pod każdym względem:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gdzie w safi są rzeczy niewycenione, na wagę? ;o Super ta narzutka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One są na wieszakach,ale są na wage :) Zapytaj dziewczyn przy kasach. Moim zdaniem tych wycenionych nie opłaca się kupować ;)

      Usuń
  17. such a stylish outfit <3 i totally love it !!

    OdpowiedzUsuń
  18. wspaniale się prezentujesz, świetny zestaw i zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna narzutka *--* Bardzo ładnie wyglądasz!
    Super blog :)
    Zapraszam do mnie - sytuacjabez.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna stylizacja, narzutka w moim ukochanym kolorze i kapelusz ;) na prawdę perfekt http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny look, a ta torebka rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię dodatki i buty w kolorze bieli! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Twoje włosy po prostu cudo! Stylizacja tez fantastyczna, oby tak dalej !

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam Twoje stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. zakochałam się w tej torbie
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. rewelacyjny zestaw ! torebka mega urocza i oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jesteś cudowna :)
    http://bizzlesbab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak już pisałam, torebka cudna :) Też się za taką rozglądam od jakiegoś czasu :D
    http://paniolimpu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. super stylizacja, bardzo mi sie podoba szczególnie narzutka. byłam ostatnio w rzeszowie, i nie znalazłam safi :( wiesz gdzie go przenieśli może ? pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Faktycznie niektóre sh przesadzają z cenami.
    Piękna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Hey there, I think your blog might be having browser compatibility issues.
    Whenn I look aat your blog site inn Safari, it looks fine but when opening in Internet Explorer, it has some overlapping.

    I just wanted to give you a quuck heads up! Other then that,
    grezt blog!

    OdpowiedzUsuń