Jumpsuit


Cześć kochani ! Dzisij przychodzę do Was ze stylizacją w stylu Street Style. Nie mam dzisiaj za bardzo weny do pisania więc napisze Wam kilka słów i wracam do mojej ukochanej geografii i lektury,które na mnie czekają. I znów mam dla Was prezent. 







Do dresowego kombinezonu dobrałam sportowe adidasy. Aby rozjaśnić cały look postawiłam na marynarkę z printem. Jak widzicie zmieniłam kolor włosów na sombre, czuje się o wiele lepiej i naturalniej. Jedyne czego żałuję to to,że nie zrobiłam tego wcześniej. 


 
Z dodatków wybrałam plecak z ćwiekami i czarny kapelusz. Moim zdaniem całość prezentuje się niebanalnie, w szczególności połączenie części sportowej - z elegancką. A Wy, dajcie standardowo co myślicie o takiej stylizacji w komentarzach!


Photos - Bartłomiej Szeliga
Jumpsuit - HERE 
(15%off, code-Gabrielakugla)
Bag - HERE

CONVERSATION

35 komentarze:

  1. super kombinezon :)

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się :) marynarka wygląda bardzo ciekawie i stylowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię zestawy w takiej kolorystyce, a marynarka jest cudowna! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna stylizacja i cudowne zdjęcia! Masz świetne włosy :)
    Obserwuję!
    Julia's Secret KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  5. Lovely hat and shoes :)
    BLOG M&M FASHION BITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny zestaw! Bardzo podoba mi się połączenie kombinezonu z adidasami i kapeluszem, klasyka w sportowym stylu a marynarka dodaje charakteru całemu lookowi, brawo!:)

    Pozdrawiam!
    www.cosnatics.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, podoba mi sie ten zestaw. Na plus sa białe superstary i kapelusz. U mnie na blogu nowy post o zamszu, zapraszam na www.lap-stajla.blogspot.com,.

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałbym zrozumieć, w jakim celu robisz zdjęcia tak oczywistych i prostych stylizacji. Absolutnie nie mówię, że wyglądasz źle, ale przecież to nie jest coś ciekawego, bardzo łatwo skomponować taki zestaw w połowie sieciówek, takich blogów jest mnóstwo, nie lepiej zająć się czymś naprawdę unikatowym co definiuje ciebie w bogatszy sposób niż powielać coś bo jest łatwą formą pokazania siebie w internecie.
    Pozdrawiam Serdecznie i życzę więcej pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje stylizacje nie są proste. W tej jednej jedynej nie dało się za bardzo wiele pokombinować bo jak widać jest to kombinezon, który składa się z całości więc chetnie zobaczyłabym twoje pomysły. Coś dziwnego jest w ubieraniu się w sieciówkach? Blog jest dla przeciętnych osób, którym chce przekazać cząstke siebie i ich zainspirować więc jak najbardziej chciałabym,aby takie ubrania mogli znaleźć w przeciętnych sklepach,a nie tylko w zagranicznych. To jest mój styl i pomysł na siebie,a przede wszystkim chce się podzielić tym z innymi. Również pozdrawiam i serdecznie zapraszam do oglądania moich dalszych, nudnych stylizacji! :)

      Usuń
  9. Super wyglądasz!
    Mam podobny kombinezon, ale nie wiedziałam z czym go nosić :P Ty połączyłaś to wszystko genialnie!
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wszystko zestawiłaś :)
    Kapelusz to must have na jesień, nadaje charakteru całej stylizacji :)
    Masz piękne włosy! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny kombinezon :)
    pozdrawiam cieplutko :)) 
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super jest ten kombinezon i jego odcień :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. W sumie podoba mi się ten zestaw, choć myślę, że lepiej wyglądałby bez tej marynarki. Jej print nie pasuje mi do reszty :) Zmiana koloru włosów jak najbardziej na tak!

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się własnie świetnie zgrywają kolory ;) Dzięki!

      Usuń
  14. Pięknie Ci w kapeluszu no i w tym kolorze włosów również :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny masz ten kombinezon:) i fajnie pasuje ta marynarka:)

    OdpowiedzUsuń
  16. kapelusz i super'starsy ♥
    wyglądasz fantastycznie, ciekawie!

    http://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne połączenie printu (?) z oliwkowym kolorkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ukradnę Ci ten kapelusz! :)

    www.sandrakopko.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudownie wyglądasz ;)
    http://krze20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Kombinezon, buty oraz kapelusz są po prostu świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Podoba mi się ta stylizacja. Kombinezon rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  22. No nieźle :) Świetny styl :) Ja szukam czegoś podobnego tu http://www.diversesystem.com/kolekcja-damska.html#1 ,ale ten kombinezon jest chyba niepowtarzalny :)

    OdpowiedzUsuń