×

Pink and grey


Cześć kochani! Zostały tylko dwa dni do Mikołajek. Macie już prezenty dla swoich bliskich? Ja dzisiaj cały dzień byłam pogrążona w porządkach. Mimo wszystko było cudownie,gdyż atmosfera w moim domu była ciepła i przyjemna. Zapach pieczonego chleba i świeżych czekoladowych bułeczek roznosił się po domu,a ja przy ukochanych piosenkach krzątałam się po pokoju...

Ale pewnie zastanawiacie się co dzisiaj dla Was przygotowałam? Ale o tym za momencik. Chciałam Wam ogłosić,że zaczęłam pracę jako osobista stylistka w Stylist Group.Więcej informacji tutaj - klik. Już niedługo w związku z tym-niespodzianka! Możecie JUŻ umówić się na spotkanie ze mną w Rzeszowie i okolicach.



Jak zwykle każde dobre zdjęcie muszę zepsuć swoją miną lub gestem, jednak nie o to tutaj chodzi. Głównym punktem jest tutaj stylizacja. W tej połączyłam różne odcienie szarości z płaszczem w kolorze cukierkowego różu. Kozaki za kolano idealnie nadają się do obcisłej sukienki i kapelusza,który idealnie dopełnia całą stylizację i nadaje jej charakteru. Torba z frędzlami to nieodłączna rzecz w moich codziennych outfitach. Jest bardzo wygodna i pojemna, więc jednym słowem-jak jej nie kochać?:-)




Pomalutku zaczynam czuć klimat świąt dlatego niebawem chciałabym przygotować dla Was coś właśnie w tym klimacie. A może stylizacja studniówkowa? Co chcielibyście zobaczyć? Dajcie znać w komentarzach :)

Zdjęcia - Dawid Ziemba
Hat-H&M/Shoes-DeeZee

37 komentarzy:

  1. róż i szarości to jedno z najlepszych połączeń :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wygladasz , wszystko pasuje do siebie idealnie ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cała stylizacja mnie zauroczyła wprost! Świetnie dobrana kolorystyka, elementy. :)) No i kapelusz. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Pink&grey -połączenie idealne! Świetnie wygłądasz :)
    Miłego weekendu :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nice boots, have a good day

    http://historiassparacontarr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo podoba mi się ta sukienka, też poszukuję takiej :) a w różu blondynki zawsze mnie zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniale zestawiłaś tę szarość z różem!
    To bardzo ładne połączenie - a niebanalne, więc nieoklepane :)

    Oko się cieszy, gdy się na Ciebie patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super, podoba mi się ten róż przełamany szarością ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Połączenie różu i szarości w tym zestawie wyszło rewelacyjnie! ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. najlepsze polaczenie kolorow :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna stylizacja!
    Chciałabym zobaczyć Cię w takiej stylizacji studniówkowej! :)
    Zapraszam do mnie - sytuacjabez.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna stylizacja
    http://happinessismytarget.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna stylizacja! Bardzo ładnie Ci w różowym :)

    http://blueberry-teddybear.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia ! A ta stylizacja jest cudna mi się bardzo podoba połączenie różu i szarości

    Zaprasza do siebie :)
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. piękna stylizacja! uwielbiam płaszczyki w tym kolorze *.*
    zdecydowanie będę zaglądać tutaj częściej, dodaję do ulubionych!

    Proteinka

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialne połączenie kolorystyczne i ogólnie rewelacyjnie, pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne połączenie kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  18. wyglądasz super! jesteś dowodem na to, że pudrowe kolory sprawdzą się też jesienią!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie wyglądasz. Te kolorki pięknie współgrają :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Szkoda, ze do Rzeszowa mam daleko :/ Pięknie wglądasz :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo dobry look! Uwielbiam połączenia szarości z różem ;)
    Kapelusz to taka kropka nad 'i' w tym zestawie ;)

    U mnie kilka dni temu dom pachniał piernikami, które piekłam pierwszy raz w życiu! Ale skromnie przyznam, że wyszły pysznie ;)
    Za chlebek też planuję się zabrać ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny ten płaszczyk!:))
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten płaszcz jest przepiękny! Uwielbiam połączenie szarości i różu :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Gabriela Kugla Fashion Blog , Blogger