Spain


Dziś chcę pokazać Wam kilka zdjęć z mojej jedniodniowej wyprawy do Hiszpanii. Jak już wiecie z poprzedniego postu zatrzymałam się we Francji w Perpignan. Do Barcelony mieliśmy zaledwie 150/200km jednak niestety nie udało mi się jej zwiezić, za to zwiedziłam cudowne małe miasteczka położone na wybrzeżu Hiszpanii m.in. Costa Brava. Udało mi się zrobić kilka zdjęć. Zapraszam Was do oglądania, mam nadzieję,że miejsce skradnie Wasze serduszko-tak jak moje :-) 




COSTA BRAVA - SPAIN








DETAILS:

Sweater - Denley / T-shirt - Calvin Klein (SHOPBOP)
Shoes - ZARA / Pants - Pull&Bear

CONVERSATION

6 komentarze:

  1. Zazdroszczę! Cudowne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia - zazdroszczę wyjazdu :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. tam jeszcze nie byłam, na razie zwiedziliśmy Andaluzję i Galicję, ale widzę, że i Costa Brava jest piękne. :)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudowne widoki <3


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń