×

Brwi permanentne metodą piórkową - Czy warto?


Ile kosztują brwi permanetne? Gdzie je zrobić? Na co zwrócić uwagę przy wyborze salonu? Czy tego rodzaju zabieg sprawia duży ból? Na te i na wiele innych pytań znajdziecie odpowiedzi w dzisiejszym poście.


Zacznę od początku! Od miesięcy namawiałam moją mamę na zabieg brwi permanentnych. Ciężko ją było namówić, gdyż efekt jest długotrwały (trwa od 3 do 5 lat), jest dosyć drogi oraz bolesny. Takie i inne rzeczy zdążyłyśmy przeczytać na forach internetowych. Ze względu na to, że moja mama posiada brwi bardzo jasne i rzadkie - były wręcz niewidoczne. Kiedy w końcu udało mi się ją namówić przeszłyśmy do kolejnego kroku, którym był wybór salonu. Kierowałyśmy się głównie pozytywnymi opiniami, a także jego estetycznością i sterylnością. Po ogromnych poszukiwaniach natknęłyśmy się na Strefę Piękna. Został on polecony przez moją znajomą, która była bardzo zadowolona z zabiegów. 

Tak jak już wcześniej wspomniałam zabieg wykonywany był w STREFIE PIĘKNA metodą piórkową. Jest to jedna z najnowszych metod, która gwarantują naturalny wygląd brwi. Pokryte barwnikiem wyglądają identycznie jak te naturalne, a przede wszystkim jest to w stu procentach sterylne i bezpieczne.

Początkowo wszystko opiera się na konsultacji. Ważne jest, aby dojść do porozumienia w sprawie kształtu, który jest najważniejszy. Zostaje on obrysowany kredką, a gdy zostaje zaakceptowany przez klientkę przechodzimy do znieczulenia, które wykonywane jest miejscowo specjalną maścią.

Ile kosztuje taki zabieg w Strefie Piękna? Cena to 750zł, jednak aktualnie obowiązuje extra promocja aż -50%! Jest to naprawdę ogromna zniżka! Dla osób, które planowały brwi permanentne - mogę Wam przysiąc, że za taką kwotę taniej nie zrobicie zabiegu w profesjonalnym salonie, sterylnych warunkach i bardzo dobrych produktach,a przede wszystkim z wykwalifikowaną osobą. W Naszym przypadku była to Pani Madzia, która okazała się bardzo miłą, sympatyczną osobą! Dzięki Niej zabieg zleciał jej bardzo sympatycznie.

No i rzecz 'najgorza'-ból. Tak jak już wcześniej wspomniałam nie ma co przejmować się opiniami innych osób. Uczucie przypomina kłucie i jest do przeżycia. Jest oczywiście odczuwalne jako niezbyt przyjemne, ale nie boli. Takie są spostrzeżenia mojej mamy, jednak pamiętajcie, że każdy ma inny próg bólu i każdy odczuwa go inaczej w różnych partiach ciała! Trwanie takiego zabiegu to około 3 godziny,a efekt? Fenomenalny!


Jak widzicie brwi są gęste, nabrały koloru, a przede wszystkim nie trzeba ich malować, obrysowywać i obciążać kosmetykami. Dzięki takiemu zabiegowi Nasza twarz może wyglądać pogodniej i młodziej. W wyniku nadmiernego wyskubywania brwi można idealnie odtworzyć lub nadać nowy kształt przy jednoczesnym zachowaniu naturalności symetrii całej twarzy. W przypadku mojej mamy taki zabieg sprawdził się idealnie!


Zapraszam Was do skorzystania promocji -50% na brwi permanetne w STREFIE PIĘKNA w Rzeszowie. Rzeszów ul. Hetmańska 12. 


Czy polecam? Jak najbardziej! Pamiętajcie, aby nie wykonywać zabiegu w domowych warunkach,a zdecydować się na profesjonalny salon, aby nie narobić sobie kłopotów! Buziaki dla Was.

Macie pytania? Zadaj w komentarzu,a chętnie rozwieje Wasze wątpliwości. 

12 komentarzy:

  1. Super efekt ! :)
    http://goldshinebeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie nawidzę robienia sobie brwi, a co do twojej mamy to bardzo mi się podoba efekt po;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt naprawdę bardzo ładny. Ja osobiście używam cieni i to w zupełności mi wystarczy :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również używam cieni lub kredki, gdyż mam bardzo ciemne i jest to dla mnie wystarczające, ale w przypadku mojej mamy było ciężko się obejść bez tego rodzaju zabiegu :)

      Usuń
  4. Ale super efekty! Genialny :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny efekt. Ja 1 marca mam termin , ale najprawdopodobniej będę robić microblanding wraz z metoda ombre :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Termin już ustalony...mam nadzieję,że będzie taki sami piękny efekt;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Gabriela Kugla Fashion Blog , Blogger