Khaki skirt



Dzisiejsza stylizacja to głównie czerń. Przełamałam ją spódniczką w kolorze khaki, którą udało mi się kupić kilka dni temu w Second Handzie za 16 zł! Czasem udaje mi się kupić coś fajnego jeśli poświęcę tego rodzaju sklepom trochę czasu. Taki wypad planuje kilka dni wcześniej i poświęcam na to całe popołudnie. Staram się, aby tego rodzaju zakupy były przemyślane i nie zapychały niepotrzebnie szafy. Do spódniczki dobrałam bardzo modne w tym sezonie kabaretki. Mimo tego, że robiłam już post "Jak nosić kabaretki" to chciałam pokazać Wam jak wyglądają w jednym z moich zestawień. Tym razem jest elegancko i z pazurem. Czarna skórzana ramoneska wygląda świetnie z kozakami za kolano, a torebka typu Shooper nadaje się świetne na wieczorny wypad ze znajomymi. 








Photos - Bartłomiej Szeliga
Special Thanks - Tynkaa blog 
Skirt - ZARA (Second hand) / Choker - Zaful / Bag - Manzana
Blouse - H&M / Nails - Jak na Dłoni

CONVERSATION

53 komentarze:

  1. Spódniczka jest rzeczywiście mega, ale mnie najbardziej zachwyciła torebka!
    Jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne zdjęcia i Świetna stylizacja. A Twoje pazurki uwielbiam! :)

    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. <3333 ciesze sie ze ci sie podoba. stylówka jest super :):*

    OdpowiedzUsuń
  4. jakim obiektywem robione zdjęcia? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny look :)
    https://bijoch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba całość!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. W spódnice się zakochałam, ma mój ulubiony krój i kolor, jaka szkoda, że jest z SH ale świetnie wygląda z kabaretkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super jest ta spódniczka :) Ja mam zawsze problem, żeby znaleźć coś fajnego w takich sklepach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba na to bardzo dużo cierpliwości i przeglądać każdą rzecz dokładnie po kolei, ale warto! :)

      Usuń
  9. Mam te kozaczki, całość prezentuje się bardzo ładnie

    OdpowiedzUsuń
  10. trochę zadziornie hehe :) ale bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzadko dodaje takie stylizacje, ale tym razem zaryzykowałam i mega jestem zadowolona! Dziękuje <3

      Usuń
  11. Śliczna spódniczka, kabaretki do niej super pasują! :)
    http://ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie Ty masz prześliczne paznokcie ! Natomiast co do stylizacji, mega mi się podoba. :)

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2017/02/roz-zoto-szarosc-rose-gold-gray-bonprix.html

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawa stylizacja i dodatki:) inspirujące:)
    http://www.swiatwkolorzeblond.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. O rany dziewczyno! Jak Ty cudownie wyglądasz, ten look jest cudny!
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Strasznie podoba mi się to połączenie kabaretek z długimi butami i jeszcze te paznokcie.. cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  16. pięknie wyglądasz:) spódnicę masz cudowną;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Po prostu uwielbiam ten Outfit! Wszystko genialnie dobrane! I ta spódniczka z sh! Zakochałam się!

    OdpowiedzUsuń
  18. Faktycznie idealnie to ujęłaś, bo jest i elegancko i z pazurem, lubię takie stylizacje :). A paznokcie cudowne, aż zazdroszczę, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne paznokcie i stylizacja! :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Urzekły mnie paznokcie, cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialne zdjęcia i stylizacja świetna, czego chcieć więcej? <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowny outift i genialna spódniczka w życiu bym nie powiedziała że kupiłaś ją w takiej cenie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Idealnie. Co tu więcej pisać. Wszystko do siebie idealnie pasuje. Paznokcie, kabaretki, spódnica. Magia :)


    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    Mój blog - NKFN.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zakochałam się w tej spódniczce! *o*

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Może i fajnie całość wygląda tylko pytanie na jaką porę roku kozaki i letnie kabaretki hm chyba wyłącznie do zdjęć ubiór

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ANONIMOWY22 lutego 2017 08:52 Kozaki dają ciepło. Nie każdy stoi na przystankach godzinami.

      Usuń
  26. Stylizacja totalnie w moim stylu :) I jeszcze te paznokcie ... :D
    Świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Stylizacja bardzo w moim stylu w zwiazku z czym bardzo mi sie podoba! A te kozaki za kolano w polaczeniu z kabaretkami wyglada cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Spódniczka jest świetna ! Buty cudo <3 Ogólnie stylizacja cała mi się podoba, wszystko idealnie do siebie pasuje.
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna stylizacja ! Te kabaretki to jest bomba ��

    OdpowiedzUsuń
  30. Spódniczka i torebka są śliczne www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń
  31. wiesz co na czasie :) super look :) Zostaję jako obserwatorka bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ta stylizacja to strzał w 10 ! :) Spódnica mistrzostwo :)
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny post! :)

    Buziaki,
    zapraszam również do siebie!

    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Masz piękne zadbane dłonie, cudowne. Wyglądasz bosko w takim stroju, kozakach. Piękny "dziubek".

    OdpowiedzUsuń