Red and black


W końcu mamy pierwsze oznaki wiosny! Słoneczko sprawiło, że mogłam wyciągnąć z szafy swoje nowe balerinki od Renee. Są na tyle świetne, że do nich wystarczą klasyczne rurki z wysokim stanem, top i outfit przyciąga uwagę każdego! 

Czy widzieliście mnie kiedykolwiek w czerwieni? Ja siebie widuje w tym kolorze bardzo rzadko. Postanowiłam więc zaszaleć i rozświetlić swoją garderobę w różne inne barwy. Głównym atutem tej stylizacji oprócz balerinek jest koszula.Pochodzi ona ze strony ROMWE. Nastawiłam się na niezbyt dobry gatunek,a o dziwo nie mnie się i nie elektryzuje co jest dla mnie najważniejsze. Falbanki zdążyły podbić moje serce,a przede wszystkim moją szafę. Nie wiem jak Wy, ale dla mnie to jeden z lepszych trendów sezonu!




 Photos - Mummy
Shoes - Renee (HERE) / Blouse - ROMWE (HERE)

CONVERSATION

23 komentarze:

  1. Bardzo ładnie Ci w czerwieni :) musisz sie na nią częściej decydować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny kolor bluzeczki! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku jaka jesteś piękna <3 Wspaniale wyglądasz, do twarzy Ci w czerwieni.
    Buty rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. łądna bluzka i śliczny ma kolorek www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna jest ta bluzka! Buty też bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie ciekawe buty *.* Przykuły całą moją uwagę

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluzka ma niesamowity kolor i krój - skradła moje serce. :)


    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    Najnowszy, wiosenny post - daj znać co myślisz. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze zdjęcie jest idealne, pasuje Ci czerwony!

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna bluzeczka ;)
    pozdrawiam cieplutko :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama przekonałam się do takiej czerwieni, co widać po moim najnowszym poście :P
    Pięknie Ci :D

    WORLD OF ALEKS

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo mi się podoba ten outfit! Totalnie w moim stylu!!!


    Ola Brzeska blog
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś piękna.

    OdpowiedzUsuń