Travel outfit


Dzisiejsza stylówka jest dosyć ciekawa, gdyż mimo luźnej bomberki, prostego t-shirtu i czarnych jeansów wygląda dosyć elegancko. Jest to jedna z wielu inspiracji w stylu - Jak ubrać się w podróż. Mam tu na myśli np. krótkodystansowy lot samolotem. Taki outfit w tego typu podróży nada się idealnie. Botki są skórzane i mają wygodny obcas dzięki czemu są wygodniejsze niż niejedne płaskie buty. Wielkimi krokami zbliża się wiosna, dlatego zaczęłam się rozglądać za tanią walizką. Dlaczego tanią? Chciałam zainwestować w droższą, jednak patrząc na to w jaki sposób są traktowane podczas transportu do samolotu i z - wolałam nie ryzykować. Wbrew pozorom jest świetna i dzięki dwóm rozsuwanym komorom zmieściłabym się w niej nawet na miesiąc! Ograniczając się oczywiście do minimum(: Bomberka została zabrana z szafy mamy,a t-shirt dostałam w prezencie z jednym z moich ulubionych zespołów Bring Me The Horizon. Mała torebeczka Michaela Korsa idealnie sprawdzi się na dokumenty, aby mieć ją ciągle przy sobie w podróży. Jeśli jesteście ciekawi jak walizka wygląda w środku to dajcie znać w komentarzach! Pokaże Wam na snapie (NOWY SNAP- Gabrielakugla) czy Instagramie (Gabrielakugla). Buziaki!





Photos - David Purgacz
Shoes - Czas na buty / Baggage - Supergalanteria.pl 
Bag - Michael Kors / Nails - Jak na Dłoni

CONVERSATION

24 komentarze:

  1. ładny zestaw, zwłaszcza buty i torebka:)
    swiatwkolorzeblond.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz cudownie! Jestem zakochana w butach ♥
    http://juliakordiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Musze pochwalić fotografa - bardzo ładne wyraźne zdjęcia! stylizacja też - wiesz że lubię proste to mi się podoba :) No i idealnie dopasowane kolorystycznie, a ja bardzo zwracam uwagę żeby wszystko do siebie pasowało.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przydałaby mi ię taka walizka *.*
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. botki superaśkie!! szkoda że tak starte na przodzie haha ale kolor mają super

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurteczka bardzo podoba mi się, jest świetna !

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna jest ta torebka, mam nadzieję, że niedługo uzbieram pieniądze na MK :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już się upewniłam,że lepiej zainwestować w porządną torebkę niż na pojedyncze, gorsze sztuki. Buziaki :*

      Usuń
  8. najważniejsze żeby było wygodnie i... modnie,bo nie sztuką jest uubrać się w dres hehe:)

    OdpowiedzUsuń
  9. kurtka i botki podobają mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nic dodać nic ująć świetny look:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne buty! One są skórzane, zamszowe? Wszędzie szukam właśnie takich ciemno czerwonych.. :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. thank you for sharing Gulvafslibning

    my web blog -

    OdpowiedzUsuń
  13. Тhis is a good tip particularlү to those fresh tto the blogosphere.

    Ѕimple but νery precіse infօ… Thanks for sɦaring this one.

    A must read post!

    OdpowiedzUsuń