Cute Dress


Od pewnego czasu staram się urozmaicić wpisy nie tylko różnorodnymi stylizacjami, ale przede wszystkim dużą uwagę skupiam na miejscu, gdzie wykonuje dane zdjęcia. Ważne dla mnie jest to, aby było ono dopasowane do stylizacji i aby wszystko było ze sobą spójne. Dziś przygotowałam elegancki outfit z jedną z moich ulubionych ostatnio sukienek od E-margeritka. Ma prześlicze, szare wstążki na rękawach co czyni ją naprawdę wyjątkową. Torebkę udało mi się znaleźć w Bonprixie. Nigdy bym nie pomyślała, że mogę tam upolować takie perełki. Na samym początku do całości miałam dobrać szare zakolanówki, jednak w ostatniej chwili zmieniłam zdanie i zamieniłam je na wysokie sandałki na szpilce w kolorze nude marki Brilu. Wbrew pozorom muszę przyznać,że są bardzo stabilne, wygodne,a przede wszystkim bardzo dobrze trzymają się stopy. Napewno sprawdzą mi się na wiele okazji.Co powiecie na taki zestaw? Koniecznie dajcie znać.






Photos - Mummy
Dress, sukienka - E-margeritka (Here) 
Heels, Szpilki - Brilu (Here)
Bag, Torebka - Bonprix (Here)

CONVERSATION

23 komentarze:

  1. ALE PIĘKNA SUKIENECZKA! UWIELBIAM TAKI KRÓJ I FALBANKI! :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz bosko! Cudowny uśmiech jak i "surowy dzióbek".

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne buty, ciekawe kiedy przyjdzie czas, kiedy będziemy mogły założyć sandałki... bo na razie zimno i niemiło... Pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BEJBIX25 kwietnia 2017 06:32 Maj, czerwiec. Oczywiście z pominięciem Zimnej Zośki i Trzech króli.

      Usuń
  4. Stylizacja jest świetna, piękne zdjęcia,pozdrawiam:)
    http://www.ladymademoiselle.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny klimat zdjeć! Wyglądasz przepięknie ;*
    http://juliakordiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa i bardzo elegancka stylizacja jestem pod wrażeniem :) http://madeleineartist.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty piękna a wnętrze bardzo przytulne i domowe.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale masz cudowne buty! Ale pamiętaj, nigdy nie kładź na stól, bo będzie kłótnia w rodzinie haha xd
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja i piękna sukienka. Jedynie buty ułożyłabym raczej na dywanie, albo w innym miejscu, a nie na tym pięknym obrusiku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. STYLOWA MISJA26 kwietnia 2017 00:26 Mnie się podoba ta nonszalancja z butami na obrusie. Taki dodatkowy dreszczyk emocji.

      Usuń
  10. Sukienka jest super, bardzo podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna sukienka i klimat na zdjęciach :)
    https://naszemiszmasze.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. To jest jedna z najpiękniejszych Twoich sesji. Miło do niej wracać i Cie podziwiać.

    OdpowiedzUsuń