Pink Bomber Sweater


Cześć wszystkim! Dziś chciałam Wam zaprezentować stylówkę, która sprawdzi się na co dzień. W końcu zawitała do Nas cudowna pogoda, która mam nadzieję będzie gościć z Nami na dłużej. Sweterkowy bomber o grubym splocie znalazłam w sklepie E-margeritka. Na stronie kolor jest bardziej cukierkowy i intensywny. W rzeczywistości jest on przepiękny, stonowany, pudrowy. Uwielbiam ten odcień więc wiem też to,że ciężko będzie mi się z nim rozstać. Do sweterka dobrałam leginsy w kolorze brązu i skórzane espadryle Noos Icon. Możecie je znaleźć w sklepie Schaffa Shoes. Całość rozświetliłam torebką z kolorowego sklepu. Różowa z kolorowym paskiem idealnie się sprawdziła do całości. Jak Wam się podoba?




Photos - Mummy <3
Bag - Kolorowy Sklep (HERE) / Leggins - Bershka

CONVERSATION

20 komentarze:

  1. sweter jest fantastyczny:) cały zestaw bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz bezbłędnie, wszystko idealnie dobrane, bardzo się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja :)Sweter genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny zestaw:)
    http://www.ladymademoiselle.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweterek jest świetny i w moim stylu :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Całość prezentuje się świetnie, bardzo dobry wybór stylizacji :)
    Mój Kanał Youtube
    KLIKNIJ

    Blog

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowny zestaw! w torebce jestem zakochana <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam twoje stylówki ♥
    Pięknie wyglądasz w takich pudrowych kolorach!
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. kocham espadryle... powiem Ci, że zmiana fryzury była strzałem w 10. pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  11. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? Let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że nie tylko ja mam fioła na punkcie różu (a w szczególności pudrowego, hihi)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne połączenie :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Całość utrzymana w radosnej kolorystyce, ale nie przesłodzona - jak najbardziej na tak. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. na luzie ,swobodnie i fajnie wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam pudrowy kolor, swietnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Keep this going please, great job!

    OdpowiedzUsuń