Tommy Hilfiger, Deezee i płaszcz w kratę!


Cześć i czołem! Dzisiaj żegnam tydzień złocistą, jesienną aurą. Stylizacja jedna z moich ulubionych dzięki szaremu płaszczykowi w kratę, który jest TOP w mojej szafie na ten sezon. Buty pochodzą ze strony DeeZee, a czapka to Tommy Hilfiger z kolekcji Gigi Hadid. Ciężko było mi ją znaleźć nie tylko w Polsce,ale również i za granicą. W końcu ją mam! Komponuje się genialne z wieloma zestawami. Jak Wam się podoba? Dajcie znać w komentarzach!







 Photos - Bartłomiej Szeliga
Coat - Zaful (HERE) / Shoes - DeeZee (HERE)
Bag - SHOPBOP (HERE) / Hat - Tommy Hilfiger x Gigi Hadid

CONVERSATION

14 komentarze:

  1. Fenomenalnie! Stylizacja dopracowana w 100%. Ślicznie Ci w kaszkiecie :)

    Fotografia sposobem wyrazu - blog

    OdpowiedzUsuń
  2. u nas w ANSWEAR jest/była dostępna ta czapka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. genialna stylizacja i bardzo modna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię te foty! :) płaszcz, torebkę no i czapkę też - pasuje Ci i cieszę się, że się na nią zdecydowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  5. sama przymierzałam się do tej bosmanki! Jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie się prezentuje ten kaszkiet. :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialna stylizacja! Płaszcz, buty i kaszkiet wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Plaszczyk bardzo podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna stylizacja, wyglądasz wyśmienicie! ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa stylizacja, bardzo mi sie podoba całość :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://this-iss-it.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zapraszamy do umieszczenia tego wpisu na maxstylu.pl

    OdpowiedzUsuń