Street Style, Przeprowadzka do Krakowa i studia!


Hej kochani! Przychodzę dzisiaj do Was z nowym wpisem,ale również z kilkoma ciekawostkami z mojego życia życia prywatnego. Przeprowadzka do Krakowa ku mojemu zdziwieniu przyniosła mi ogrom ciekawych, nowych znajomości, ale również otworzyła mi wiele innych drzwi, współprac i interesujących projektów. Życie w Krakowie podoba mi się o wiele bardziej niż w Rzeszowie. Na co dzień studiuje dziennie Dziennikarstwo i komunikację społeczną czyli kierunek, który niegdyś był moim marzeniem. Oprócz tego jak pewnie się domyślacie miasto tętni życiem. Miejsca do zdjęć są cudowne i planuje rozwinąć się również w kierunku fotografii. Dzisiejszy outfit jest sportowy z nutką elegancji, której nadają pudrowe spodnie z Romwe. Sweterek z krótkim rękawkiem kupiłam w Primark'u za 5funtów. Jak się Wam podobam w takim wydaniu? 
Jeśli nie obserwujecie mnie jeszcze na instagramie to zróbcie to koniecznie! Na przełomie października i listopada szykuje się kilka świetnych eventów na które dostałam zaproszenie. Będą ikony stylu, światowe marki i wiele więcej. Zaobserwujcie mnie na instagramie @gabrielakugla i bądźcie ze mną na bieżąco! (wwww.instagram.com/gabrielakugla). 





CONVERSATION

25 komentarze:

  1. Bardzo fajnie wyglądasz, bardzo lubię takie zestawienia :) http://fashion-and-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. SUPER Kochana<3 Bardzo fajna stylóweczka:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcia i cudowna stylizacja <3 A włosy!!! Ahhh.

    Jakbyś miała czas to zapraszam również do mnie:
    Tu kliknij :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna stylówka, zakochałam się w twoich włosach, które tak idealne do Ciebie pasują i natchnęłaś mnie do tego, abym obcieła włosy i rozjaśnił końcówki. ;). Pozdrawiam <3 zapraszam do siebie Magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kraków jest przepiękny, jestem zachwycona tym miastem. Czas studiów jest cudowny :)
    Super, że przyniosło Ci to nowe możliwości blogowe - nie ma nic lepszego niż rozwijanie swoich pasji!

    www.odkrywajacameryke.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej podobają mi się te spodnie, uwielbiam takie stylówki z gustem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, będziesz nas zachwycać nie tylko stylizacjami, ale i krakowskimi miejscówkami :) Miłego wieczoru. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  8. kocham pierwsze foto <3
    pasują Ci te oksy i stylówka tez jest mega fajna!

    OdpowiedzUsuń
  9. fantastycznie wyglądasz i bardzo stylowo:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też chciałabym mieszkać w Krakowie. Ślicznie :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylówka bardzo mi się podoba, w szczególności spodnie <3

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia! Tez kiedys marzylam o tym kierunku studiów, wiec cieszę się, ze zglebiasz swoje pasje! 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. sweterek śliczny. <3
    a przeprowadzka do Krakowa to zawsze świetna opcja, też się na nią zdecydowałam w związku ze studiami i zostałam na długo po nich. ;) a skoro dziennikarstwo to pewnie na Kampusie na Ruczaju, także jest szansa, że gdzieś Cię kiedyś zobaczę. ;)
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdybym mogła cofnąć czas też studiowałabym w Krakowie i coś totalnie innego niż to co zrobiłam. Super spodnie, cały outfit bardzo na luzie, tak lubię zajrzyj i do mnie Adriana Style @adriana_style_

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie przeprowadzka do większego miasta rownież przyniosła mi wiele nowych znajomosci i możliwości :)
    Świetna stylizacja i zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  16. Kraków <3 Uwielbiam to miasto!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdj i jaka ładna dziewczyna ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna torebka :) powodzenia na studiach :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Większe miasto, więcej możliwości, ciekawych miejsc, znajomych :) Taki urok dużych miast :) Świetnie zestawione kolory i całość bardzo dobrze się ze sobą komponuje :) Podoba mi się !

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam te miasto. Ahh, mam te spodnie i nigdy nie przestanę ich kochać :)
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam nadzieje ze i mi w następnym roku uda się wydostać z Rzeszowa i przenieść na studia do tego pieknego miasta xx

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam Kraków i też myślę nad przeprowadzką. Mam nawet na oku dwie inwestycje mieszkaniowe kraków, w których chciałabym zamieszkać. Plany już są dość poważne, jeszcze jednak nie podjęłam w stu procentach decyzji. Muszę jednak przyznać, że zawsze chciałam mieszkać w tym mieście.

    OdpowiedzUsuń