Happy new year!


W pierwszej kolejności z okazji nadchodzącego 2018 roku chciałabym życzyć wszystkim moim czytelnikom dużo miłości i zdrowia - bo uważam,że są one najważniejsze w życiu,a także sukcesów w życiu osobistym i samego szczęścia. Mam nadzieję,że nadchodzący rok będzie pełny nowych wyzwań. W tym roku zmieniło się u mnie bardzo dużo. Przede wszystkim odnalazłam w swoim życiu nową ścieżkę - dziennikarstwo, zarówno jak i do mojego życia weszła wspaniała duszyczka - patrz foto :-) Bez której nie wyobrażam sobie weekendów, które spędzam w rodzinnym mieście. Ponad to dzięki przeprowadzce do Krakowa poznałam sporo nowych, wspaniałych ludzi i nauczyłam się wiele nowych rzeczy. Mam nadzieję,że nowy rok będzie jeszcze bardziej intensywny i życzę Wam tego samego! Buziaki i do zobaczenia w nowym roku! G. 




www.instagram.com/gabrielakugla

CONVERSATION

10 komentarze:

  1. Ale urocza psinka <3
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również życzę Ci szczęśliwego Nowego Roku! :)
    Zdjęcia przepiękne, w psiaku się zakochałam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny piesek, Tobie również wszystkiego najlepszego
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodziutki piesek ;) I dzięki za wspaniałe życzenia! :) Wszystkiego dobrego dla Ciebie ♥

    najlepszy-blog-monki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego Dobrego w nowym roku! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku, sukcesów, nowych celów i wyzwań Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcia i słodki piesek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie wyglądasz <3
    śliczna psinka
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz cudowne wlosy!A czerwony to zdecydowanie Twój kolor! 😍

    Zapraszam do siebie

    http://gabrielamalek.blogspot.com/2018/01/witajcie-kochani-wielkimi-krokami.html?m=1

    OdpowiedzUsuń