Merry Xmas


Święta Bożego Narodzenia to mój ulubiony czas w roku! Czym byłby przedświąteczny czas bez śniegu i świątecznych przygotowań? Wykorzystałam chwilę wolnego czasu i udało mi się zrobić kilka zdjęć. Może nie należą one do typowo świątecznych, klimatycznych fotek,ale udało mi się coś z nich wykrzesać. Ostatnio odwiedził mnie Mikołaj i przyniósł mi o dziwo nie rózgę, a śliczną, ręcznie robioną torbę od Bohou i kolejne ciekawe buciki z Deezee. Jeśli jesteście ciekawi to koniecznie zerknijcie na zdjęcia. Buziaki i do następnego!





Wesołych Świąt!


Bag - Bohou / Scarf - Szaleo / Jeans - New Look / Shoes - DeeZee

CONVERSATION

10 komentarze:

  1. Piękny zestaw ;) Bardzo klimatyczne zdjęcie :) Iii cudowne buty :*
    Dla Ciebie również Wesołych Świąt! :)
    najlepszy-blog-monki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie wyglądasz! Wesołych Świąt :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. super botki:)) na pewno ciepły look:))
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna stylizacja, alenie zimno Ci w tych spodniach? ;p
    Pozdrawiam,

    maryssseprobuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie urocze futerko. ♥♥♥ Wesołych Świąt! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. super wdzianko, bardzo pasuje.

    Sprawdź mój blog na https://www.mojbut.pl/

    OdpowiedzUsuń