Outfit za 22,50zł? To możliwe!


Stylizacja, którą dziś Wam prezentuję w całości pochodzi z second handu czyli z tak zwanego sklepu z używaną odzieżą. Wydałam na nią jedyne 22,50zł. Dużo osób prosiło mnie o to, aby zrobić tego typu outfit więc here i am ! A więc zacznijmy od góry. Za sweterek zapłaciłam 6zł. Pochodzi ze sklepu ZARA i przy zakupie był w stanie idealnym. Zawsze kupując ubrania w SH staram się zwrócić uwagę na każdy aspekt - m.in. wyciągnięte nitki, zabrudzenia, czy rozmiar. Nigdy nie kupuje za dużych / zbyt małych ubrań bo później leżą. Nawet jeśli są to topowe marki.



Jak szukać w szmateksie, aby coś znaleźć? Przede wszystkim uzbroić się w cierpliwość. Mi czasem schodzi parę godzin, aby cokolwiek kupić. Zawsze oglądam każdą pojedynczą rzecz po kolei mimo, że czasem bywa to męczące. Spódniczka pochodzi ze sklepu H&M i zapłaciłam za nią 15zł. Przy zakupie miała jeszcze metkę. Klapki marki Birkenstock kupiłam za jedyne 1.50zł mimo, że były w stanie idealnym... Chyba nie do końca miał pojęcie ktoś, kto to wyceniał :) 



Jak widzicie nie trzeba wielkich pieniędzy, aby mieć ubrania markowe, czy z sieciówek. Jedyne co jest Ci potrzebne to dobre nastawienie i cierpliwość! Mi ostatnio udało się dorwać nawet bluzę Gucci... Więc zapewniam, że warto ;-) Dodatkowo kupowanie w sklepach z używaną odzieżą ma swoje zalety. Rzadko ktoś z Twoich znajomych będzie miał coś podobnego. Kolejny plus to cena i fakt, że jest to na swój sposób EKO. Dajesz ubraniom drugie życie, a tak to możliwe, że wylądowałyby w śmietniku! 

CONVERSATION

5 komentarze:

  1. Ja ostatnio znalazłam śliczne marynarki w ciucholandzie z new look itd, warto tam chodzic bo super perełki mozna znależć :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyglądasz i popieram kupowanie w SH. Można się natknąć na super perełki.


    Zapraszam na nowy post, a w nim relacja z rajskiej wyspy! :-)
    Pozdrawiam Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak widzicie nie trzeba wielkich pieniędzy, aby mieć ubrania markowe, czy z sieciówek. Jedyne co jest Ci potrzebne to dobre nastawienie i cierpliwość! Mi ostatnio udało się dorwać nawet bluzę Gucci. bed sheets sale , where to buy bedspreads , bed sheets sale , gul ahmed bed sheets 2016 , luxury bedspreads , bedspreads and comforters , jaipuri razai double bed price , sofa covers cheap , buy cushions , velvet blanket Więc zapewniam, że warto ;-) Dodatkowo kupowanie w sklepach z używaną odzieżą ma swoje zalety. Rzadko ktoś z Twoich znajomych będzie miał coś podobnego. Kolejny plus to cena i fakt, że jest to na swój sposób EKO. Dajesz ubraniom drugie życie, a tak to możliwe, że wylądowałyby w śmietniku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Warto być świadomym tego, że nie trzeba wydawać majątku aby się modnie i ładnie ubrać. Super wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń