Halloween

Dlaczego polacy nie obchodzą Halloween? Szczerze to nie wiem. 30 października duża część z Nas przebiera się, udaje na imprezy Halloweenowe i bawi się na całego, jednak większość Polaków stroni od tego zwyczaju wręcz nim gardzi. Mimo tego, iż Halloween to zachodnie święto to coraz więcej Polaków sięga po przebrania. Wiele ludzi twierdzi, iż Polacy obchodzą tylko święto Wszystkich świętych - nie jest jednak powiedziane, że nie można świętować w oba te szczególne dni. Jak dla mnie była to świetna zabawa ze znajomymi w przeddzień smutków. Pozwoliły mi na chwile się zrelaksować i zapomnieć o otaczającej mnie rzeczywistości. Stało się to za pośrednictwem moich wspaniałych przyjaciół. Niestety 1 listopada większość z Nas opłakuje bliskich. Jest to czas smutku, zadumy i głębokich przemyśleń.

Z tej okazji pstryknęłam dla Was kilka fotek z dynią. Jeśli jesteście ciekawi jak byłam przebrana na Halloween to zapraszam na mój Instagram.

Why so many people in Poland don't celebrate Halloween? Honestly, I don't know. 30th of October many people change clothes for costums and going to the party, but so many Polish people hate that celebration. Halloween coming from the west, but every year number of this people growing up. People here thinking that we should celebrate only 1th of november in honor of people who already gone, but who said that we can't celebrate bouth of it? For me it was amazing fun with my best friends without sadness. I was relaxed and forget about reality. Unofrtunatelly in 1th we have to back and remember how many people gone. This is time of sadness and deep thoughts. So we are still remember but we should have open mind for new opportunities.

My halloween costume you can find in my Instagram - here.









Jeśli chcecie ubrać to co ja / If you want to have the same outfit:
Sukienka - Zara / Buty - NA-KD / Zakolanówki - H&M / Torba - Mohito / Czapka - Woolk

CONVERSATION

3 komentarze:

  1. Super klimatyczne zdjęcia :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejkus, jakie swietne fotki, kocham ten jesienny styl!
    buziaki,
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam lubię Halloween :d
    Nie świętuję tego hucznie, aczkolwiek lubię pogłupkować z przyjaciółmi i czasem się za coś przebrać:)

    Zapraszam na nowy post, a w nim relacja z mojej wizyty w prawdziwej Wiosce Muminków w Finlandii! Będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz. Pozdrawiam :-)

    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń