Love casual and daisy look

Cześć kochani! Tydzień zleciał tak szybko,że nawet nie wiem kiedy. Kartkówki, prace pisemne, zadania domowe... Tak naprawdę ledwie nadążam. Jutro organizujemy otrzęsiny klas pierwszych więc można powiedzieć,że zaczął mi się już weekend. Z tego powodu postanowiłam przygotować dla Was kilka stylizacji, a oprócz tego kilka niespodzianek! Dzisiejszy outfit jest typowym Casual, czyli codziennym. Luźne swetry oversize to Musthave każdej blogerki modowej. Kocham takie połączenia, luźne,wygodne,ale z charakterem.




Ostatnio bardzo zaczęłam przykuwać uwagę do biżuterii. Wszędzie jednak jest to samo, w sklepach internetowych czy galeriach handlowych. Nigdzie nie mogłam znaleźć oryginalnej biżuterii póki nie natknęłam się na Catpaw ! Można tam znaleźć cudowne Chokery. Zakochałam się w każdej sztuce tej biżuterii więc bez wahania kupiłam! Sam widok paczuszki od Catpaw poprostu mnie zauroczył swoim wyglądem,a wygląd Chokera jest tak uroczy,że mogłabym na niego patrzeć godzinami! 



Czyż nie jest uroczy? Jak dla mnie jest idealnym dopełnieniem każdej stylizacji. Nie jest on napewno ani pierwszą ani ostatnią biżuterią kupioną ze strony Catpaw



W ostatnim poście zdążyłam wspomnieć o stronie OASAP. Pisałam o tym,że zamówiłam z tamtąd paczkę i jestem bardzo zadowolona. Obiecałam również,że pokażę Wam pozostałe rzeczy! Dziś są to leginsy. Moim zdaniem są naprawde świetne. Dlaczego je zamówiłam? Świetnie podkreślają figurę,a przede wszystkim są matowe co w większości różni się od innych leginsów tego typu. Idealnie pasują do moich ukochanych workerów!




Okulary również pochodzą ze strony OASAP. Osoby,które uważnie czytają mojego bloga,na pewno zdążyli zauważyć je w poprzednim poście! A torba? Moim zdaniem jest idealnym dopełnieniem całego Looku. A Wy? Co myślicie o takiej stylizacji?


Fot. Gabriela Borucka

Pants - OASAP
Jewelery - Catpaw
Sweater - H&M
Sunglasses - OASAP
Shoes - Bershka



Love casual and oversize look

CONVERSATION

37 komentarze:

  1. bardzo ładna stylizacja ;-) super wyglądasz ;-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam twojego bloga :) czytam go od samego początku :) Jesteś bardzo ładna i twoje stylizacje są bardzo fajne :)

    Zapraszam
    http://kamcziks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. super look!

    _______________
    a u mnie?
    nowy fashion na blogu

    OdpowiedzUsuń
  4. takie casualowe stylizacje są zdecydowanie najlepsze <3

    OdpowiedzUsuń
  5. super stylizacja :-)
    obserwuję^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz, a Twoje stylizacje są rewelacyjne :) Luźne swetry - uwielbiam, zwłaszcza na chłodne jesienne wieczory :) Dołączam do grona obserwujących :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam się w tych zdjęciach *.* Jejuniu, wyglądasz nieziemsko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz świetnie, uwielbiam takie proste zestawienia;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje włosy mnie zachwycają !! Sa po prostu idealne *.*
    Stylówka niby nic, a jednak :-)

    Pozdrawiam serdecznie


    _______________
    www.lardyka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ślicznie wyglądasz <3 Świetny outfit :)

    http://julia-and-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super look. Kocham takie workowate ciuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjne buty i torebka :) cały look bardzo mmi się podoba :) śliczne masz włosy :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja! Moją uwagę przykuła torebka, prezentuje się elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna stylizacja! :)
    http://julajulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. a ja wlasnie nie wiem czy wybaczyc ;)
    obserwujemy?
    http://lejzita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna torba. i cudowne włosy. :)

    ciekawy blog. z miłą chęcią dodałam do obserwowanych.
    zapraszam do mnie. :)

    alenaorminska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zakochałam się w twoich zdjęciach, są świetnie wykonane i cudowne!
    Tak wychwaliłaś ten sklep z biżuterią, że sama na nią wpadłam i mam zamiar sobie coś zamówić.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie. Mile widziane wszelkie komentarze i obserwacje. W miarę możliwości się odwdzięczam http://liveeyourstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudownie, przepiękne zdjęcia!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny blog. trafiłem na niego przypadkowe. 'obserwuję' - kliknąłem za zobaczenie samej grafiki, bajka!

    emildesu.blogspot.com zapraszam jak coś, promocja to podstawa

    OdpowiedzUsuń
  20. Wygladasz wspaniale, butki sa sliczne:)
    obserwuje, i serdecznie zapraszam do mnie :*
    ♥ http://kasjaa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem tutaj pierwszy raz, strasznie przypominasz mi jedną blogerkę, w pozytywnym tego słowa znaczeniu... :)
    Leginsy są świetne i rzeczywiście ich plusem jest to że są matowe, co nie daje wrażenie tandety i kitu.
    Świetny zestaw, uwielbiam takie miejski casual, luz i wygoda przede wszystkim :)
    Super wyglądasz :)
    pozdrowionka :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny look :)
    Poza tym super zdjęcia, bardzo dobrej jakości zresztą. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna stylizacja, bardzo mi się podoba. Pisałas u mnie o obserwacji. jeśli chcesz to zacznij i napisz u mnie, że już :)
    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne zdjęcia! wyglądasz rewelacyjnie i jesteś bardzo fotogeniczna :D
    Obserwuję i czekam na Ciebie :))

    http://patrycjaleto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna stylizacja! Bardzo podobaja mi się Twoje włosy :-)
    Dodaje blog do obserwowanych i zapraszam do mnie .;-)
    http://claudiamodaiuroda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczne włosy :) ja już obserwuję i liczę na uczciwy rewanż

    OdpowiedzUsuń
  27. Ślicznie wyglądasz! :)
    z przyjemnością obserwuję i zapraszam do siebie :)
    http://mylifeisadreamx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudownie wyglądasz^^
    Jakie Ty masz cudne włosy *.*
    Bardzo podoba mi się Twój blog! Co powiesz na wspólna obserwację? Daj znać u mnie na blogu. 101% uczciwego rewanżu!
    U mnie rozdanie, zapraszam ;-)
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    miska-grabowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie wyglądasz, sweter jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Hej zauwazylam pewna osobe na fb ktora wykorzystuje Twoje zdjecia. Jezeli cie to interesuje jej profil :) Www.facebook.com/maja.nowacka.35?ref=ts&fref=ts
    Sadze ze powinnas o tym wiedziec :).
    Cudowny blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za informacje! Konto zostało usunięte przez Facebooka :)

      Usuń
  31. takie zestawy po prostu uwielbiam ! prosto, ale niebanalnie :)

    OdpowiedzUsuń