Elegant and Casual


Hej ! Dzisiaj mam dla Was stylizację, którą zrobiłam w dwóch wersjach-eleganckiej i casualowej, czyli takiej na co dzień. Wiem,że wiele osób teraz ma sesję więc może Was zainspiruję! Muszę się Wam pochwalić moim pierwszym (i na pewno nie ostatnim-już planuje następnego!) Michaelem Korsem. Niestety na stronie Shopbop jest już wyprzedany, jednak kosztował 349$. Mimo tego,że był na przecenie to tak czy inaczej wyszło bardzo podobnie z wysyłką. Wracając do postu - pierwszy pomysł casualowy jest z espadrylami. W tym sezonie są one jeszcze bardziej popularne niż poprzednio. Te,które ja mam na sobie pochodzą ze strony Lakini . Jest to świetne rozwiązanie dla osób, które cenią sobie wygodę,ale również niską cenę. Ja mam już drugą parę podobnego modelu i sprawdzają się idealne na sezon wakacyjny. 

Hi! Today outfit is in two versions-elegant and casual. A lot people have a session soon so maybe I inspired you! I have to display my first (and not last!) Michael Kors bag. He is sold out now, but On Shopbop he cost 349$. He was on sale, but I payed the same price with shipping cost. But...I come back to my stylisation! My first casual outfit is with espadrilles. In this season it is more popular then last. I'm wearing today espadrilles from Lakini. This is amazing for people who like a comfort and a small price. This is my next pair a similar model and this is perfect for vacationes season.



Jeśli szukacie czegoś co byłoby idealne na lato i na wyższą kieszeń znalazłam dla Was kilka propozycji, nad którymi sama się zastanawiam. Espadryle Moschino czy Kenzo od dawna pojawiły się na mojej liście życzeń. Jeśli chodzi o pierwszą markę-Moschino to znalazłam świetny model na lato. Bardzo specyficzny bo... w banany(klik)! Kolejne i chyba najbardziej upragnione to espadryle od Kenzo(klik). Mam nadzieję,że spełnię swoje kolejne "modowe marzenie" i w końcu na nie uzbieram. W tym sezonie bardzo modne są również sandały z pomponami! Dlatego moja druga, bardziej elegancka stylizacja ma właśnie sandały z pomponami. W kolejnej stylizacji będziecie mogli zobaczyć również sandałki w stylu Aquazzura, czyli tak naprawdę hit tego sezonu. Bardzo podobny model do tych, które zobaczycie na zdjęciach na dole możecie znaleźć - tutaj. Natomiast te, które pojawią się w kolejnym poście - zobaczycie sami. Dajcie znać czy podobają Wam się moje propozycje i czy chcecie więcej tego typu postów. No i oczywiście-co myślicie o stylizacji. Buziaki!

 If you looking for something for summer and in bigger price I found a few proposition. Espadrillas from Moschino or Kenzo from long ago I have on my wishlist. First designer-Moschino. I found amazing shoes in...bananas(klik)! Next and my favourite is from Kenzo(klik). I hope that I will do my next "fashion dream" and I will buy it soon! In this season very fashionable is sandals with tassels. In next post you can see sandals in Aquazzura Style too. This is HIT on this season. Very similar model for mine is HERE. Please leave a comment what do you think about my proposition and about my outfit! Have a nice day! Kisses 








Photos - Kalina Grabiec
Shoes (slippers) - Lakini(Here) / Necklase - SammyDress (Here)
Manicure - Quickl Nails Bar / Pedicure - Bryka Kosmetyczna

CONVERSATION

40 komentarze:

  1. Piękny, kobiecy zestaw :)

    Pozdrawiam Zocha:)
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Sandałki z pomponami - cudo 😍 jednak ta bluzeczka niezbyt mi się podoba 😕

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam espadryle :) Nosisz je bez skarpetek ? :) w ogole chodzisz czasem w krytych butach na gole stopy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super wyglądasz! Bluzka i sandałki urocze:) a torebki zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz idealnie <3
    piękna koszula
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja! Obie stylizacje bardzo przypadły mi do gustu. Chyba za sprawą bluzki z odkrytymi ramionami- Kochan ten trend :)
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo dziękuje! Bardzo mi miło <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Robisz mnóstwo błędów stylistycznych, nie stosujesz przecinkow tam, gdzie powinny się znaleźć. Trochę źle się to czyta.

    OdpowiedzUsuń
  9. Robisz mnóstwo błędów stylistycznych, nie stosujesz przecinkow tam, gdzie powinny się znaleźć. Trochę źle się to czyta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecinki raczej nie mają dużego wpływu na jakość tekstu ;) Post był pisany w nocy więc zmęczenie robi swoje trzeba wziąć to pod uwagę

      Usuń
  10. piękna bluzka. a jeśli chodzi o produkty od Korsa- elegancja i klasa sama w sobie :)
    pozdrawiam i zapraszam http://maginspires.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygladasz pieknie! Stylizacja cudowna. Tego typu bluzki mnie nie przekonuja ale ty wygladasz pieknie! Pozdrawiam :*
    Olivkv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz prześlicznie! Każdy element stylizacji ma coś w sobie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsze buty są cudowne! A w bluzce się zakochałam!
    A torebka? Marzenie ♥
    Zapraszam http://hellomisskorabel.blogspot.co.uk/ :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Marzę o torebce od Micheala Korsa, są świetne pod każdym względem :) Moje koleżanki mają podobne torby i są bardzo zadowolone
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez marzyłam aż w końcu mam! Teraz wiem, że lepiej dołożyć i kupić coś lepszego niż 10 kiepskich toreb :)

      Usuń
  15. Espadryle to hit tegorocznego sezonu letniego - mi też skradły serce :) Super stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już espadrylki noszę już drugi sezon i to najwygodniejsze buty na świecie <3

      Usuń
  16. wow! idealne połączenie:) piękna bluzka i buty:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyglądasz:) Super sandałki i bluzeczka

    OdpowiedzUsuń
  18. wow wyglądasz prześlicznie w tym zestawie;) obłędną masz bluzkę;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny zestawik!<3
    Baardzo mi się podoba hiszpanka, cudo<3

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie wyglądasz, ale te buciki od zawsze mi się podobają :)

    natuuuu-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. pięknie wyglądasz! buty skradły moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Idealny kobiecy zestaw :D Torebka cudoowna !
    Zapraszam ----> http://blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale pięknie :* Torebka jest śliczna <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie wydaje mi się, by ta druga stylizacja nadawała się na egzamin w czasie sesji...

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo mi się podoba! bluzka jest przepiękna, a torbę bym z chęcią przygarneła;)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń