Jeden dzień w Londynie. Co warto zobaczyć?


No siemka! W styczniu poświęciłam kilka dni na krótkiego tripa do Londynu. Byłam już w Londynie i pobliskich miasteczkach kilka razy, jednak tym razem wycieczkę tę w stu procentach poświęciłam sobie.  Spędziłam tam kilka dni, ale na centrum poświęciłam jeden, konkretny dzień.

Będąc w centrum Londynie co warto zobaczyć? 

Jadąc do centrum warto wiedzieć, że wszystkie atrakcje są umieszczone dość blisko siebie, wystarczy poruszać się pieszo. Aby zobaczyć najważniejsze atrakcje wystarczy poświęcić około 4 godziny normalnym tempem.

Dziś kilka propozycji ode mnie, których z pewnością nie możesz przegapić.



Podróż


Sama podróż z Krakowa do Londynu to lekko ponad 2 godziny samolotem. Ja podróżowałam do Luton. Następnie do centrum Londynu można dostać się uberem lub pociągiem. W więcej osób najlepiej podróżuje się uberem, gdyż finansowo wychodzi podobnie. 


1. Budki telefoniczne


Każdy kto był w Londynie lub nie - wie,że słynie on z czerwonych budek telefonicznych. Można znaleźć je w każdej części miasta. 




2.M&M's World


Frajda dla mniejszych i większych! Oprócz wspaniałego widoku możemy tam znaleźć mnóstwo zabaw, wesołych gadżetów i słodkości. Na pewno warto zaglądnąć choćby na kilka minut!



3.London Eye


London eye to miejsce dla ludzi o mocnych nerwach (przynajmniej taka jest moja opinia!). Ja mam lęk wysokości, więc popatrzeć mogłam jedynie z dołu. Jeden obrót trwa 30 minut. Myślę, że każdy na kim wysokość nie robi dużego wrażenia - powinien odhaczyć tę atrakcję na swojej liście.




4.China Town


China Town to wspaniałe mini miasteczko, gdzie możemy znaleźć mnóstwo restauracji,zarówno jak i mini sklepiki z Chińskim jedzeniem. Cudowny klimat i moim zdaniem - jedno z miejsc, które jest numerem 1 w Londynie jeśli chodzi o taki charakter atrakcji. Ponad to znajduje się nieopodal M&M's world, więc szkoda by było nie poświęcić chwili!





5. Buckingham Palace


Tutaj chyba nie trzeba wiele pisać - Jedna z najbardziej popularnych atrakcji w Londynie. 





Wellington Arch


Miejsce, na które z pewnością warto rzucić okiem, jednak nie znajduje się w mojej topowej piątce. 




Jeśli poszukujecie kurtki, spodni i torby ze zdjęć to uprzedzając pytania - pochodzą one ze strony NAKD Fashion.

CONVERSATION

2 komentarze:

  1. O kurde ale fajny pomysł, zeby chociaż na jeden dzień tam polecieć :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wymieniłaś chyba wszystkie fajne atrakcje w Londynie, studio filmowe harrego też jest fajne! Ładne zdjęcia!
    Pozdrawiam, Weronika S.
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń