Z czym łączyć futrzaną kamizelkę?


Macie w szafie starą kamizelkę i chcecie dać jej drugie życie? A może chcecie się dopiero w taką zaopatrzeć, jednak nie wiecie z czym ją nosić? Dzisiaj przychodzę do Was z bardzo banalną, ale ciekawą stylizacją, której elementem przewodnim jest oczywiście futrzana kamizelka. 

1.BOSMANKA 



Pierwsza opcja to czapka bosmanka, która rewelacyjnie rożwietli każdy zestaw i sprawi, że nie będzie on nudny. Model, który prezentuje na zdjęciach jest marki Tommy Hilfiger i zaprojektowała go Gigi Hadid. Wiele innych, prostrzych modeli możecie znaleźć w sieciówkach. Świetną alternatywą jest również beret z daszkiem, który jest równie ciekawy i popularny w tym sezonie. 

2.CZARNE KLASYCZNE JEANSY 


Czarne klasyczne jeansy rewelacyjnie odnajdą się w takim zestawieniu. Można je połączyć z każdym rodzajem kamizelki bez obaw o to,że przesadzimy z kolorami. Nie musimy tutaj stać długo przed lustrem i długo się zastanawiać. Mamy pewność, że ta opcja jest sprawdzona i będzie zawsze dobrze wyglądać! 

3.RAMONESKA


Pogoda nie zawsze Nam dopisuje, dlatego w chłodniejsze dni warto zarzucić coś pod kamizelkę. Ja decyduje się na ramoneskę, a w te cieplejsze na grubszy sweterek. Jest to kwestia indywidualna i można tutaj kombinować do woli! Ważne, aby było nam ciepło i wygodnie. 

BOTKI



Dopełnieniem całości są granatowe botki w kolorze mojej bosmanki, które również pochodzą od Tommiego Hilfigera. Ten sam model możecie dostać na stronie ANSWEAR.COM. 

Koniecznie dajcie znać w komentarzach z czym Wy lubicie nosić futrzaną kamizelkę! 

Elementy stylizacji:
Kamizelka - www.Lililemon.pl / Czapka, Buty - Tommy Hilfiger / 
Jeansy - Bonprix / Torebka - Michael Kors

CONVERSATION

16 komentarze:

  1. Nie jestem fanką kamizelek, ale podoba mi się ta propozycja! a buty,torebkę i czapkę kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Gabii uwielbiam twojego bloga, ale to wiesz. Świetne zdjęcia i jak zawsze wyjątkowa stylizacja !

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju jak ślicznie to wygląda, aż mnie zachęciłaś do kupna takiej kamizelki 😃
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:https://swiatwedlugidoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Te czapki bosmanki ostatnio mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czapka zrobiła na mnie największe wrażenie i chciałabym mieć ją w swojej szafie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie mega! Podoba mi się<3 Też mam tę czapę! JEST GENIALNA!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam się na modzie, ale na zdjęciach wygląda to cudnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz bosko! Co prawda nie jestem miłośniczką futrzanych kamizelek, ale ta jest świetna! ;*



    https://zzyciaawzietee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. genialny look:) piękną masz kamizelkę;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ŚWIETNA RAMONESKa. Według mnie na wiosnę idealna stylizacja, jednak zainwestowałabym również w bluzy z kapturem z zoio
    :) Jak dla mnie całkiem świetnie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  11. W ogóle nie jestem przekonana do rzeczy w futerku i po prostu nie noszę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kamizelka, jak kamizelka, ale te zdjęcia! Wyglądają naprawdę fantastycznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrym rozwiązaniem jest połączenie z bluzą z sosimply-Według mnie jedna z najlepszych opcji i w miarę tanio!.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna stylizacja. Ramoneska to chyba do wszystkiego pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń