Grochy - czyli hit sezonu w moim wydaniu!

Bez czego nie wyobrażam sobie nadchodzącego sezonu? Bez zamszowych mokasynów i elementów garderoby z kropkowym printem. Zakochałam się w ich uroczej strukturze i niewinności jaką nadają każdej stylizacji. Dziś przygotowałam dla Was kilka ciekawostek na ten temat i kilka zdjęć, bez których nie mógłby powstać ten wpis. Zadajecie sobie zapewne pytanie - Jak nosić grochy? Do czego założyć długą sukienkę lub jak nosić kapelusz? Dziś postaram się rozwiać Wasze wątpliwości!


VINTAGE

Grochy to późne lata 50dziesiąte, dlatego idealnie sprawdzą się dodatki w stylu retro. Można też rozświelić całość codziennymi akcesoriami i stworzyć look, w którym będziemy się czuć bardzo  stylowo. Retro w codziennym wydaniu? Jak najbardziej! Pamiętajcie, że najważniejsze jest to,aby czuć się dobrze. Kombinacji jest tyle ile głów czyli mnóstwo!


POLKA DOTS

Polka Dots pochodzi oczywiście od tańca ludowego zwanego "Polką", gdyż kobiety, które skakały w rytm muzyki przyozdobione były tym właśnie specyficznym printem! Pierwszą projektantką, która pokazała groszki na odzieży jest Carolina Herrara, która umieściła je nawet na perfumach! Grochy pojawiły się na wybiegach Givenchy, Comme des Garcons, czy Ralph Lauren. 


CO MAM NA SOBIE?

Długą sukienkę połączyłam ze skórzaną, poprzecieraną ramoneską, która posiada efekt wyniszczenia. Całość przełamałam brązem - małą, podręczną torebką, która idealnie sprawdza się na drobiazgi oraz kapeluszem i butami w tym samym kolorze. Dopełnieniem są okulary zerówki w stylu retro, które uwielbiam nosić na co dzień.


Sukienka, Dress - WWW.NA-KD.COM / Buty, Shoes - Michael Kors - WWW.SHOPBOP.COM
Torebka, Bag - Chloe WWW.SHOPBOP.COM / Ramoneska, Jacket - WWW.NA-KD.COM

Z okazji trwającej już wiosny mam dla Was kod rabatowy na NA-KD! -20% na wszystko z kodem "Gabriela20pl" ! Powodzenia w zamawianiu grochów! 

CONVERSATION

7 komentarze:

  1. trend na grochy to mój ulubiony, bo lubię je od dawna! look super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny zestaw w stu procentach w moim stylu, więc nie mogę się nim nie zachwycać :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny klimat! piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam styl retro tak jak i vintage <3 Grochy sa super, chociaż jak patrzę się na te cudowne zdjęcia to widzę Ciebie w plisowanej spódnicy midi lub maxi w stylu vintage, coś w ten deseń https://zoio.pl/odziez-damska/spodnice/dluga-plisowana-spodnica. Mam nadzieję, że trafiłam z gustem ;) A i podobają mi się Twoje okulary - dobrze dobrałaś pod kształt twarzy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Grochy jak najbardziej Ci pasują, retro jest super. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń