Wielki powrót dzwonów?


Przyznam się bez bicia, że w tym sezonie pokochałam len ponad wszystko. Aktualnie w mojej garderobie można znaleźć lniane koszule, marynarki, szorty i spodnie. Nawet w upalne dni nie muszę się martwić, że będzie mi zbyt gorąco w długim rękawie. Tym razem postawiłam na dosyć nietypowe zestawienie, gdyż ostatnio zakochałam się w kultowych dzwonach z poprzednich lat. Jest to idealny strzał na festiwale czy imprezy tematycznie. Nie ukrywam, że mi idealnie sprawdzają się na co dzień. Są bardzo wygodne i pasują do większej ilości moich ubrań.



 Do czego nosić dzwony?


Ja zestawiłam je z ponadczasową, lnianą marynarką z paskiem. Idealnie sprawdzą się również z klasycznymi t-shirtami, czy topami. Dopełnieniem są espadryle Tommy Hilfiger, które noszę na co dzień ze względu na to, że są bardzo wygodne.



Co mam na sobie:

Marynarka - NA-KD / Spodnie - BOHOGINI

Na hasło: "Gabrielax20" 20% rabatu na Na-Kd

Torba - FURLA 

Espadryle - Tommy Hilfiger 

CONVERSATION

7 komentarze:

  1. Ta marynarka jest obłędna! Bardzo mi się podoba ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam dzwony:) świetny look:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja wczoraj gdzieś wyczytałam, że dzwony niemodne bo nie można ich w sieciówkach nigdzie znaleźć haha ;p najlepsze espadryle ever, a w marynarce sie zakochałam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna ta lniana marynarka :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka piękna jest ta marynarka! Świetny look :)

    OdpowiedzUsuń
  6. na jakiej ulicy w rzeszowie jest ten szmateks gdzie znajdujesz rozne cudenka?

    OdpowiedzUsuń