Garnitury wracają do łask!


Czy szykuje się wielki powrót garniturów? Na dobrą sprawę miało to miejsce już parę lat temu gdy spodnie w komplecie z marynarką pojawiły się w sieciówkach. Skoro mamy ten rodzaj garderoby to z czym połączyć garnitur? Co do niego ubrać? Z jednej strony jest to rewelacyjne rozwiązanie dla osób, które nie lubią długo się zastanawiać nad swoją codzienną stylizację. Do całości wystarczy klasyczny top w kontrastowym lub takim samym kolorze. Outfit może nadawać się na co dzień zarówno jak i na wielkie wyjścia. Szpilki lub trampki okażą się tutaj rewelacyjnym rozwiązaniem i w obu wariantach będą prezentować się wyśmienicie.


Mój komplet jest wykonany rewelacyjnego materiału jakim jest len. Zawitał on ostatnio do wszelkich sklepów z odzieżą. Przeważnie towarzyszą mu duże guziki i wiązania. W takie upalne dni warto zaopatrzeć się w tego rodzaju t-shirt lub spodenki. Są one o wiele wygodniejsze i przyjemniejsze dla skóry. Mój komplet pochodzi od marki NA-KD. Jeśli chcecie mieć taki sam lub podobny w swojej szafie to łapcie kod zniżkowy! Na hasło "gabrielax20" macie 20% rabatu na cały asortyment. Dotyczy to również marek takich jak Calvin Klein, czy Levis. 


Dajcie koniecznie znać co sądzicie o takim zestawie przełamanym skórzanymi butami Polskiej marki Tymoteo. To jedne z najwygodniejszych sandałków na obcasie jakie mam w swojej szafie! 


CONVERSATION

17 komentarze:

  1. garnitur garniturem, ale te szpilki liliowe https://zoio.pl/obuwie/szpilki to sztos :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie niesamowicie podobają się kobiece garnitury, są bardzo sexy

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj mi także podobają się garnitury i cieszę się, że wracają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak! Garnitury mi się zawsze podobały a teraz przeżywają renesans :) Ostatnio byłam w podobnym na rozmowie o pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem garnitury są najlepsze ! Pasują na każda okazje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialnie kochana wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjnie wyglądasz. Zgadzam się z Darią. Szpilki, a szczególnie kolor - <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja kiedyś fanką garniturów nie byłam, teraz widzę te różnorodne kolory i jestem coraz bliżej zakupu jakiegoś :D

    Super szpilki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super połączenie garnituru i obcasow! Fajnie że dałaś taki ciekawy top w koronke i buty w kolorze fioletowym. Bardzo się cieszę że moda na damski garnitur wróciła bo bardzo mi się podoba ten trend! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama kiedyś myslalam, żeby zaopatrzyć się w taki garnitur. Super sprawa.
    www.malgorzatt.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Garnitur trafiony w dziesiątkę <3 Wyglądasz mega kobieco!

    Pozdrawiam serdecznie,

    Amanda

    https://markoweobuwie.com.pl/blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekna i elegancka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz bosko w tym garniturze i obcasach !

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny look! :) Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny wpis, właśnie się rozglądam za garniturem, więc dobrze wiedzieć, że to nie taki zły pomysł :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń