BACK TO SCHOOL


No cześć! Mój BACK TO SCHOOL zaczął się 1 października, gdy przekroczyłam ponownie próg uczelni. Mimo tego, że na moim koncie przeszło 22 lata to uwielbiam ubierać się młodzieżowo. Sądzę, że jest to jeden z powodów, za który niektórzy wciąż uznają mnie za nastolatkę. Moje czasy szkolne nie zawsze były kolorowe. W podstawówce byłam dzieckiem przepełnionym szaleństwem, dobrą zabawą i pozytywnym nastawieniem. Do dziś pamiętam jedzenie obiadów na stołówce obiadowej, czy szkolną świetlicę, gdzie rozgrywały się turnieje szachowe. Ba! Raz udało mi się nawet zająć pierwsze miejsce. 


Czasy gimnazjum różnią się znacznie od wcześniejszych lat. Dla mnie był to czas pierwszej miłości i buntu. W 3 gimnazjum pojawił się pierwszy piercing. Do nostrilla (rodzaj kolczyka) mam sentyment do dziś. To właśnie tam zaczęło się moje zamiłowanie do mody, a pierwszy styl, który mnie zainspirował nosił nazwę EMO. W liceum powstał mój blog, a styl powoli się zmieniał zmierzając ku lepszemu. 


I tak na przestrzeni czasu zamiłowanie do vansów, czapek beanie i plecaków pozostało do dziś. Jak oceniacie sportowe stylówki? Lubicie się tak ubierać do szkoły lub na uczelnie ? Dajcie koniecznie znać w komentarzu i poinformujcie co chcielibyście zobaczyć w następnym poście!


Spodnie - NA-KD Fashion (Z kodem Gabrielax15 macie 15% rabatu na rzeczy nieprzecenione!)
Body - LEVI'S / Buty - VANS x About You / Czapka - Tommy Hilfiger x About You
Marynarka - NA-KD Fashion (Z kodem Gabrielax15 macie 15% rabatu na rzeczy nieprzecenione!)

CONVERSATION

5 komentarze:

  1. Genialne jest to miejsce, ten klimat i Ty! <3 Świetne też są te wstawki o latach w szkole, z chęcią dowiedziałam się kilku rzeczy :) Pozdrowienia ślicznotko! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz! :) Stylówka jak najbardziej na tak, chętnie sama bym się tak ubrała :)

    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super zdjęcia! :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. stylowa sesja! Świetne ubrania :)

    OdpowiedzUsuń