Kulisy sesji zdjęciowej dla marki Bonprix

Jak już zapewne wiecie zostałam ambasadorką Bonprixu w Polsce. 16 kwietnia zostałam zaproszona na sesję zdjęciową dla tej własnie marki. Na to wydarzenie przyleciały blogerki z całego świata. Ja miałam styczność głównie z dziewczynami z Rumunii, Niemczech oraz Polski. Jak wygląda profesjonalna sesja zdjęciowa, gdzie się odbyła i jak to wszystko wygląda od wewnątrz? Tego dowiecie się właśnie dziś!


PRZYLOT, ZAKWATEROWANIE I HOTEL

Tego rodzaju sesja zdjęciowa odbywa się co roku i jest organizowana w innej części świata. W tym roku padło na Kraków, a z racji tego, że tutaj studiuje - nie musiałam daleko jechać. Mimo wszystko marka zagwarantowała mi hotel, posiłki i wszystko co było niezbędne do sesji i mojego pobytu. Cała Nasza ekipa została zakwaterowana w hotelu Inx. Nowym budynku w samym sercu kazimierza. Zakochałam się w tym miejscu ze względu na to, że całe wnętrze było po prostu przepiękne i bez wahania mogłabym tam zamieszkać. Do hotelu dotarłam około godziny 11. Zjadłam śniadanie i wypiłam kawę w towarzystwie uśmiechniętych dziewczyn z Rumunii.


PRZYGOTOWANIA DO SESJI ZDJĘCIOWEJ
Po zjedzeniu śniadania około godziny 12 udałyśmy się do restauracji, w której miała się odbyć sesja. Wszystko było dopięte na ostatni guzik,a ekipa czekała już na nas od godziny 10. Na miejscu czekały na Nas bezglutenowe i wegetariańskie przekąski, które mogłyśmy podjadać podczas sesji. Nie brakowało też waty cukrowej i balonów z helem.



Cała ekipa powitała Nas bardzo ciepło. Janina i Gosia wprowadziły Nas do sali, w której znajdowały się ubrania, buty, torebki i dodatki i to właśnie tam wszystko się zaczęło. Każda z Nas miała przygotować jedną stylizację, którą wykorzysta na sesji zdjęciowej. Ja postawiłam na marynarkę w stylu boyfriend, spodnie z lampasem, koszulę i wygodne, czarne botki. 



Następnym etapem był make-up, który przygotowywały Nam makijażystki. Ja miałam bardzo podobny makijaż do tego, który noszę na co dzień, gdyż to właśnie w nim czuje się najlepiej. Włosy chciałam mieć w stylu messy hair. Wszystko wyszło zgodnie z moimi oczekiwaniami więc kolejnym etapem była sesja.

SESJA ZDJĘCIOWA

Jak wiecie lub nie - nie była to moja pierwsza sesja tego typu więc przed obiektywem czułam się jak ryba w wodzie. Potem przyjechał po nas trabant i zabrał Nas w plener, gdzie odbywała się kolejna część całego eventu i zdjęć. 



KOLACJA

Event zakończył się symboliczną kolacją składającą się z kilku dań. Z dziewczynami rozmawiało mi się wspaniale, gdyż od razu złapałyśmy wspólny język. Mam nadzieję, że będzie więcej okazji, aby spotkać się w takim towarzystwie! 




Dajcie znać jak Wam się podoba taka relacja i efekty współpracy z marką. Buziaki!


CONVERSATION

8 komentarze:

  1. Przepięknie wyglądasz! Bardzo podoba mi się Twoja koszula.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje z powodu sesji. Zdjęcia wyglądają cudownie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa sesja :) Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieknie wyglądasz szczególnie w tych czarnych szpilkach/botkach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie wyglądasz, a jak wysoko skaczesz w szpilkach ! !

    OdpowiedzUsuń