22 lata - 22 fakty o mnie!


No cześć! Tak się stało, że dwa dni temu wybiła mi magiczna cyfra. 22 lata! Nie wiem kiedy zleciało te kilka lat od 18nastki, ale chyba utknęłam w czasie bo nie czuje się, ani trochę starsza. No,ale tak już jest. Trzeba się z tym pogodzić. Z tej okazji przygotowałam dla Was 22 fakty o mnie. 


  1. Mam 22 lata ;-) 
  2. Kocham zwierzęta, ptaki i każde żywe istnienie.  
  3. Jestem studentką pierwszego roku dziennikarstwa na UPJP2.
  4. Od kilku miesięcy mieszkam w Krakowie.
  5. Całe swoje życie mieszkałam w Rzeszowie.
  6. Nie przepadam za czekoladą, pizzą i kebabem.
  7. Nie piję alkoholu.
  8. Nigdy nie paliłam i nie palę papierosów.
  9. Nienawidzę jak ktoś pali w moim otoczeniu.
  10. Moja ulubiona potrawa to Spaghetti.
  11. NIE LUBIE IMPREZ. Wolę spędzić wieczór z najbliższą osobą przy filmie i dobrych przekąskach.
  12. Jestem bardzo przywiązana do rodziców, dlatego jestem w domu w prawie każdy weekend!
  13. Mój ulubiony zespół to Nothing But Thieves. 
  14. Bardzo lubię festiwale i jestem na nich praktycznie co roku.
  15. Moim festiwalowym marzeniem jest Coachella.
  16. Uwielbiam psy szczególnie typu TTB.
  17. Bardzo lubię robić zdjęcia i chciałabym zajmować się tym zawodowo.
  18. W niedalekiej przyszłości pragnę otworzyć sklep odzieżowy.
  19. Jestem osobistą stylistką z ukończonymi kursami kierunkowymi.
  20. KOCHAM PODRÓŻOWAĆ!
  21. Ostatnią podróż odbyłam tydzień temu i zwiedziłam 7 krajów. 
  22. Prowadzę bloga 4.5 roku - dziękuje, że cały ten czas jesteście ze mną!

Dziękuje bardzo urodzinowe balony Dino Zabawki! Jeśli szukacie takiego wspaniałego prezentu to zapraszam Was do Galerii Nowy Świat przy ul. Krakowskiej. Jest ogromny wybór!

Bucików szukajcie na www.renee.pl

CONVERSATION

12 komentarze:

  1. O! Wszytskiego najlepszego :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego :) spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne balony. Wszystkiego dobrego z okazji urodzin.
    Ja również studiuję w Krakowie, mieszkam 30km za miastem :)

    Zapraszam na nowy post, a w nim relacja z imprezy motoryzacyjnej :-)
    Pozdrawiam! Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Wwszystkiego najlepszego!! 100 lat 100 lat niech żyje żyje nam ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteśmy bardzo podobne! Większość punktów dotyczy mnie! :D Wszystkiego najlepszego, piękne zdjęcia ♥

    http:/istotaludzkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, cieszę się, że masz własne zainteresowania, u młodych ludzi teraz rzadko występują pasje. Zapraszam do mnie i pozdrawiam wszystkich!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego naj,też nie palę,a na imprezy tylko w najbliższym gronie chodzę,tak najlepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałą masz bluzkę ;-) I też nie przepadam za imprezami, wolę wieczór z książką lub zajmując się moim kotem :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Spaghetti zawsze na plus :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Seksownie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz tak pieknie, elegancko i dojrzale ! !

    OdpowiedzUsuń