Festival look


No cześć! Dzisiaj wracam do Was z taką letnią, festiwalową stylizacją. Wybieracie się na jakieś kilkudniowe koncerty? Ja jak co roku mam zamiar wybrać się na kilka dni na Czad Festiwal,ale sama nie jestem do końca pewna. Cena jest dosyć wysoka, jest tylko kilka zespołów, które chciałabym zobaczyć bo większość z nich już widziałam na żywo i nie wiem czy jest sens. Mimo wszystko mam jeszcze kilka dni na decyzję. Tym czasem u mnie za oknem deszcz i burza. Jem kanapeczki i szukam mieszkania bo dalej nie znalazłam. A może Wy polecicie mi jakieś fajne lokum w centrum Krakowa? Dajcie znać koniecznie na ten temat i co sądzicie o stylizacji. W następnym wpisie więcej napisze - obiecuje!





Photos - Mummy
Skirt, spódnica - Lupsona / Blouse, Bluzka - E-margeritka
Bag, Torba - Bonprix / Watch, Zegarek - Chronostar (Classic Watch)
Jewelry, Biżuteria - Moonberg

CONVERSATION

5 komentarze: